Welkom!

Op deze blog kan je meer lezen over de Sponsorfietstocht, de Inloopmobiel en de vereniging AN-BN! Klik daarvoor op de verschillende tabbladen hierboven.
Rechts vind je de manieren waarop je ons kan sponsoren.

Zondag 29/09/2013 bereikten de fietsers om 12u hun officiële aankomst. Op de eerste Dag tegen Eetstoornissen vertelden zij over hun boeiende tocht!

Dag 60 Di 27/08/2013 Salihli - Kula

Voor we de stad verlaten wil ik nog geld uit de muur halen, maar krijg telkens de boodschap dat mijn bank de transactie niet aanvaardt. Het saldo zou toerijkend moeten zijn, dus hier klopt iets niet. Ik stuur onze dochter Ines een sms’je met de vraag om mijn bankrekening eens na te kijken, en eventueel navraag te doen bij de bank wat het probleem kan zijn. Uiteindelijk blijkt mijn bankkaart vervallen te zijn ondanks het feit dat er op de kaart zelf staat dat ze geldig is tot 12/13. De uitleg van de bank is dat zo’n vervaldag in banktaal wil zeggen dat je kaart al maanden voor die vervaldatum kan vervallen en moet vervangen worden door een nieuwe. Zo kan je alles wel uitleggen, maar ik zit nu wel met een probleem. Ik kan alleen nog geld opnemen met mijn Visakaart en daar zijn dan weer extra kosten aan verbonden. Bedankt Dexia!

Ondanks dat het maar een etappe is van 50km is het een loodzware. Over die korte afstand moeten we 1.117 hoogtemeters overwinnen. Het gaat haast constant omhoog, gaande van vals plat tot 7%. Dat belooft voor de volgende dagen, want ik vermoed dat die nog zwaarder gaan zijn, en dat we langere afstanden zullen moeten afleggen.


Toen we net voorbij een fruitkraampje stopten om aan de overkant van de weg water te gaan kopen, kregen we weer eens fruit toegestopt, deze keer een meloen. 


We slapen de laatste dagen misschien wel in hotelletjes, maar wat we wel nog steeds doen is dagelijks onze was doen en zelf koken, als het kan op een terrasje aan onze kamer, en bij gebrek hieraan in de badkamer tussen wc-pot en lavabo. Een wasdraad ophangen in een hotelkamertje is ook zelden een probleem.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten