Welkom!

Op deze blog kan je meer lezen over de Sponsorfietstocht, de Inloopmobiel en de vereniging AN-BN! Klik daarvoor op de verschillende tabbladen hierboven.
Rechts vind je de manieren waarop je ons kan sponsoren.

Zondag 29/09/2013 bereikten de fietsers om 12u hun officiële aankomst. Op de eerste Dag tegen Eetstoornissen vertelden zij over hun boeiende tocht!

Dag 08 – Za 06/07/2013 Detwang - Weissenburg

Dag 08 – Za 06/07/2013 Detwang - Weissenburg



Omdat ik gisteren tijdens de laatste kilometers het gevoel had dat, bij het nemen van bochten, mijn voorwiel zich abnormaal gedroeg, controleer ik nog eens extra mijn fiets. Ik kom tot de vaststelling dat mijn voorwiel los zit. Gelukkig heb ik dit nog op tijd gemerkt. Je wil er niet aan denken wat er zou kunnen gebeuren moest je voorwiel plots volledig los komen...


Detwang ligt vlak naast het zeer mooie en toeristische Rothenburg, een bezoekje meer dan waard. Jammer dat we gisterenavond te laat en te moe waren om het te bezoeken.
Voorbij Rothenburg volgen er nog enkele fikse beklimmingen, en daarna komen we op een relatief vlak plateau terecht. Helaas hebben we wind op kop wat het dan toch weer lastig genoeg maakt. In de laatste 25 km tussen Gunzenhausen en Weissenburg zitten nog enkele lastige beklimmingen tot 10% maar er zijn dan ook weer enkele flitsende afdalingen.
We hadden gehoopt vandaag eens wat eerder op de camping toe te komen, maar de lastige laatste kilometers hebben er voor gezorgd dat het weer bijna 18 uur was.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten