Welkom!

Op deze blog kan je meer lezen over de Sponsorfietstocht, de Inloopmobiel en de vereniging AN-BN! Klik daarvoor op de verschillende tabbladen hierboven.
Rechts vind je de manieren waarop je ons kan sponsoren.

Zondag 29/09/2013 bereikten de fietsers om 12u hun officiële aankomst. Op de eerste Dag tegen Eetstoornissen vertelden zij over hun boeiende tocht!

Terug naar school

Omdat bijna 1/3de van onze toch dwarsd door Turkije loopt leek het me geen slecht idee om wat Turks te leren, zeker omdat ons traject door niet-toeristisch gebied gaat. Enkele woorden en zinnetjes kunnen al veel helpen.
Vorige week was de eerste les aan het CLT in Leuven en die is me tot mijn eigen verbazing heel goed meegevallen. Gelukkig is het Turks een relatief eenvoudige taal die logisch in mekaar zit. Ik begin er zelfs veel zin in te krijgen.Toch zal het met mijn beperkte en versleten geheugen niet meevallen om alles te onthouden. Ik heb er drie dagen moeten oefenen om te leren tellen in het Turk en als ik niet elke dag blijf oefen is het zo weer weg. Dat beloofd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten